Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Για του Αγίου Βαλεντίνου ...


Πρώτη Φεβρουαρίου σήμερα και αφού σας ευχηθώ καλό μήνα
σκέφτηκα να κάνουμε  κάτι για του Αγίου Βαλεντίνου. 
Από σήμερα και μέχρι την  Πέμπτη 14/02/2013, 23:59 μπορείτε να πάρετε μέρος στην Αγίου Βαλεντίνου Ανταλλαγή Χειροποιητών δώρων που πραγματοποιείται στο ιστολογιο μου.
Οι όροι είναι οι εξής:
  1. Μπορείς να πάρεις μέρος με τη προϋπόθεση να έχεις κάποιο ιστολόγιο.
  2. Μπορείς να πάρεις μέρος αν είσαι φίλος μου ή με ακολουθείς.
  3. Μπορείς να πάρεις μέρος μόνο με χειροποίητες κατασκευές με θέμα τον Άγιο Βαλεντίνο.
  4. Μπορείς να πάρεις μέρος όσες φορές θέλειςκαι όποια κατασκευή θέλεις.
  5. Για να πάρεις μέρος θα ήθελα να βάλεις την εικόνα που έφτιαξα για banner  στο ιστολογιό σου και να κάνεις μια ανάρτηση με τα δώρα.
  6. Το κάθε δώρο θα πρέπει να είναι σε ξεχωριστή φωτογραφία για να του βάλω ένα νούμερο.
  7. Έπειτα πρέπει να αφήσεις ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση για να πάρω τις φωτογραφίες από το ιστολογιο σου και να τις αναρτήσω εδώ.
  8. Τα ζευγάρια των δώρων που θα ανταλλαχθούν θα βγουν μέσω κλήρωσης.
  9.  Σε περίπτωση περιττού αριθμού δώρων, θα προσθέσω εγώ ένα ακόμα.
  10. Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την 15/02/2013.
  11. Η ανταλλαγή  θα ανακοινωθεί σε μια καινούρια  ανάρτηση.
  12. Όταν ανακοινωθεί θα επικοινωνήσετε μεταξύ σας και θα στείλετε το δώρο σας και θα περιμένετε αυτό που θα σας στείλουν.

Ελπίζω αυτή η ιδέα μου να σας αρέσει πολύ.
Φιλάκια ...

Kαι οι πρώτες συμμετοχές κατέφθασαν:


  1. Από την Δήμητρα από το ιστολόγιο  http://decdimisaussi.blogspot.gr

2.      Από την Δήμητρα από το ιστολόγιο  http://decdimisaussi.blogspot.gr

3.      Από την Σπυριδούλα από το ιστολόγιο http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/



4. Από την Αλεξάνδρα από το ιστολόγιο http://craftlandgr.blogspot.gr/.




5. Από την Μαρία Έλενα από το ιστολόγιο http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/


6. Από την Μαρία Έλενα από το ιστολόγιο http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/



7. Από την Μαρία Έλενα από το ιστολόγιο http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/


8. Από την Κάτια από το ιστολόγιο http://katitimou.blogspot.gr.



41 σχόλια:

  1. καλό μήνα Μαρία Έλενα!!! θα σε ενημερώσω για το αν θα συμμετέχω, πολύ όμορφη σκέψη!! φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Εύη
      Εντάξει ότι νομίζεις εσύ κανε.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Να ευχηθώ καλό μήνα γλυκιά μου, όμορφη η ιδέα σου και είμαι σίγουρη ότι στα νέα άτομα θα βρει ..έδαφος. Εγώ όμως απλά δεν είμαι φαν της γιορτής σε έναν ξενόφερτο Άγιο και έθιμο που απλά είναι καθαρά εμπορικό.Χρειάζεται ημέρα ο έρωτας; χρειάζεται λουλούδι εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα; Το γνώρισα πριν 37 χρόνια όταν παντρεύτηκα τον άνδρα μου που έμενε στο Βέλγιο και το γιόρταζαν..Προτιμώ το απλό λουλουδάκι που μου προσφέρει σχεδόν κάθε μέρα από το..πάρκο, τη γλάστρα..όπου βρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα αχτίδα
      Ο έρωτας γιορτάζεται κάθε μέρα συμφωνώ και εγώ αλλά η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου μου αρέσει πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα κορίτσι μου,γεμάτο χρώματα και αρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία πολύ η ιδέα σου... αλλά θα σε ενημερώσω ξανά για το αν θα συμμετάσχω... δεν είμαι σίγουρη αν θα προλάβω!! Πολλά φιλιά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Έλλη
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Όποτε θες ενημερωσέ με.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία Ελένη! Καλό μήνα!!Πολύ όμορφη η ιδέα σου!!Θά συμμετάσχω καί εγώ μέ πολύ χαρά!!Κάτι έχω υπόψιν μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα
      Καλό μήνα και σε σένα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Θα περιμένω την συμμετοχή σου.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλή η ιδέα όχι για τον ξενόφερτο Αγιο αλλά για τήν ιδέα μιας δημιουργίας ερωτικής και ρομαντικής .
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νικόλ και εγώ κάπως έτσι το σκέφτηκα αλλά δε βλέπω συμμετοχές και στεναχωριέμαι.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Ήρθα για πρώτη φορά και περιηγήθηκα λίγο.
    Μου άρεσαν πολύ οι κατασκευές σου και θα κοιτάξω αν μπορέσω να πάρω μέρος στου Αγ. Βαλεντίνου την ανταλλαγή δώρων.
    Φιλιά προς το παρόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφη η ιδέα σου !!!!! Μην στεναχωριέσαι είναι το Σαββατοκύριακο που κρατάει πίσω τις συμμετοχές θα το διαδώσουμε και θα προχωρήσει πολλά πολλα φιλιά και καλό μήνα ξανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία η ιδέα σου,μακάρι να είχα χρόνο να έπαιζα κι εγώ!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. >Καλό μήνα..Ειναι ωραία η ιδέα σου.Καλή επιτυχία..Δυστυχώς εγώ δεν ξέρω να φτιάχνω τίποτα χειροποίητο κι έτσι δεν θα μπορέσω να συμμτέχω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δελφινάκι
      Μπορείς να συμμετέχεις και με μια ζωγραφιά
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  11. πολυ ωραιο blog!!!!!! καλως σε βρηκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Μαρία Έλενα
    Δεν έχω φτιάξει ποτέ κάτι παρόλο που θα το ήθελα πολύ και έτσι δε μπορώ να πάρω μέρος στην ανταλλαγή σου.
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ..Καλημερα..να σε καλα..πολυ ομορφη ιδεα για δημιουργια Αγαπης..οσο για τον Κ.βαλεντινο..πιστευω παντα η καρδια ειναι γεματη απο ομορφα συναισθηματα..θα παρω μερος στην ομορφη χαρα σου..καλο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία
      Και εγώ πιστεύω πως η αγάπη γιορτάζεται κάθε μέρα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη ιδέα!!!Ευτυχώς πρόλαβα να συμμετάσχω αν και μόνο με ενα δωράκι!Τη συμμετοχή μου θα τη βρείς εδω
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9.html
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Σπυριδούλα.
      Είναι πολύ όμορφο και το ανέρτησα ήδη.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  15. θα ήθελα να συμμετεχω με αυτην την αναρτηση http://craftlandgr.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9.html

    πολυ ομορφη η ιδεα της ανταλλαγης δωρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη η κουκουβάγια σου Αλεξάνδρα.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Την ανάρτησα ήδη.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  16. Μαρία Ελενα,σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό δωράκι σου καί γιά τίς ευχές σου!!!!Είναι πανέμορφη η καρφίτσα σου!Αντε,καλή αρχή στήν ανταλλαγή δώρων πού διοργάνωσες!!Μέ πρόλαβες καί τά ανάρτησες!!Μού αρέση πολύ πού θά συμμετέχω!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα
      Τα δύο μικρά σαπουνάκια τα λάτρεψα.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η καρφίτσα μου.
      Και εγώ χαίρομαι που θα συμμετέχεις.
      Καλό Σαββατοκύριακο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  17. έτοιμο και το δικό μου δωράκι ψυχή μου έλα να το πάρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα και έρχομαι να το πάρω.
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή