Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Ακόμα ένα ...

Λίγες μέρες πριν ο ταχυδρόμος ξαναχτύπησε ακόμα μια φορά με δωράκια από τη φίλη Δέσποινα από το ιστολόγιο Debb's jewelry.
Περιμένοντας το δωράκι μου από την ψηφοφορία που είχα κάνει μου έστειλε ένα βραχιόλι και δαχτυλίδι από σύρμα που είναι τέλεια.
Αλλά ας αφήσω τα λόγια και ας σας δείξω φωτος που μιλάνε μόνες τους.


Εδώ και τα δύο κοσμήματα μαζί.


Το βραχιόλι ... 


Και το δαχτυλίδι ...


Μαζί με το μηνυμά της.
Δέσποινα Σ' ευχαριστώ πολύ.
Είναι υπέροχα και τα δύο.
Πως σας φαίνονται αυτά που έφτιαξε η Δέσποινα;
Δεν είναι τέλεια;
 Μην ξεχάστε να δηλώσετε συμμετοχή στηνΑγίου Βαλεντίνου Ανταλλαγή Χειροποιητών δώρων που γίνεται στο ιστολογιο μου εδώ.
Φιλάκια σε όλους ...

30 σχόλια:

  1. Πανέμορφα!!!Καλοφόρετα,γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΟ !!!!ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!ΦΙΛΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!Καλοφόρετα!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Σπυριδούλα
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα! Είναι πανέμορφα, με γεια σου, να τα χαρείς! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρίσκω ευτυχώς που σχολίασες και έτσι μπόρεσα να σε επισκευθώ... όταν πατούσα στην εικόνα σου επάνω εκεί στους αναγνώστες έδειχνε ότι δεν είχες blog..τα όμορφα και δουλεμένα με αγάπη δωράκια σου εύχομαι να σε χαροποιούν και να τα χαρείς.... Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έφη
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      φιλάκια ...

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τά δωράκια σου Μαρία Ελένη μου!Καλοφόρετα!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου φίλη μου,αλλά καί γιά τό υπέροχο δωράκι σου!!Καλές δημιουργίες σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Enjoy your beautiful gifts, Maria Elena!!! Have a lovely weekend! Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και τα δύο ,μου άρεσε ιδιαίτερα το δαχτυλίδι ομως,μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλοφόρετα!!! πολύ όμορφα, φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα..και στο αγαπημένο μου χρώμα :) Να τα χαρείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι
      Και εγώ το λατρεύω αυτό το χρώμα
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα σε τέλειο χρώμα!!!!
    Καλοφόρετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και αγαπάω πολύ τα χρώματά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Τα χρωματά τους και μένα μου αρέσουν.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  13. Να τα χαρείς τα πανέμορφα δωράκια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. º° ✿彡
    Olá, amiga!
    Lindos presentes!
    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos do Brasil
    ✿ °•.¸
    ¸.•°♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή