Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Ποιητικός οίστρος και χρωματιστά όνειρα ...

 Τις τελευταίες μέρες κάτι υπάρχει στην ατμόσφαιρα 
και με έχει πιάσει το ποιητικό μου.
Γράφω συνέχεια χωρίς να ξέρω γιατί
αλλά δε το σκέφτομαι.
Αισθάνομαι τη στιγμή και ξέρω
πως θα περάσει και αυτό.
Ένα απόσπασμα μικρό ακολουθεί:


Η κάθε μέρα χωρίς αυτόν μοναδική.
Δε ξέρω γιατί η καρδιά μου πονάει ακόμα.
Θέλω να φωνάξω και πω πόσο με πλήγωσες αλλά ...
η λογική μου φωνάζει ξέχνα τον ...

Εκτός από την ποίηση φτιάχνω ευτυχώς και κοσμήματα.
Τα παρακάτω που ακολουθούν είναι πολύ αγαπημένα μου.





Και μη ξεχνάτε γίνετε μέλη στην σελίδα μου Fairy Jewels πατώντας εδώ
και μπορεί να κερδίσετε ένα βραχιόλι κάνοντας μόνο ένα σχόλιο.
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μου ...

Τελειώνοντας θέλω να ζητήσω συγνώμη που δε απαντάω στα σχολιά σας αλλά ...
η καρδιά μου ταξιδεύει στην πανσέληνο 
και το μυαλό μου τον ζητάει πίσω ...


18 σχόλια:

  1. Ο ποιητικός σου οίστρος αλλά και ο καλλιτεχνικός έδωσαν πολύ ωραία αποτελέσματα. Το ποίημά σου είναι πολύ συναισθηματικό και τα βραχιολάκια σου πολύ καλοκαιρινά, με ωραία χρώματα.Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο φαίνεται από τούς στίχους σου,πόσο ερωτευμένη είσαι Μαρία Ελενα!!!Πανέμορφα όλα τά βραχιολάκια σου!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γουστόζικα τα βραχιολάκια σου
    κι όταν νιώθεις πως θέλεις να βγάλεις στίχους
    μην διστάζεις... συνέχισε...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι ολα τους υπεροχα και σε φανταστικα χρωματακια!!!
    Φιλια!!
    beautywithmairy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι οι στίχοι σου! Το ίδιο και τα κοσμήματά σου. Καλή συνέχεια, Μαρία Έλενα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γράφεις πολύ όμορφα.
    Έχεις σκεφτεί να εκδώσεις μια συλλογή από ποιήματα;
    Όσο για τα κοσμηματά σου είναι πολύ όμορφα.
    Μπράβο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αγγελική
      Σ' ευχαριστώ πολύ
      Το έχω σκεφτεί και σύντομα θα το κάνω πράξη.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφα αυτα που φτιαχνεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή