Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Ένα πασχαλιάτικο δέντρο ...

Γεια σας ...
Μετά την Μεγάλη Παρασκευή 
που μια μαυρίλα είχε πέσει στην καρδιά μου
και ευχές δεν έδινα ξημέρωσε το Μεγάλο Σαββάτο
που είναι μια μέρα χαρούμενη.
Εγώ θέλησα αυτή την όμορφη διάθεση που έχω
πηγαίνοντας μια όμορφη βόλτα στην θάλασσα.


Η όμορφη διαθεσή μου μετά την βόλτα στην θάλασσα
έφτιαξε ακόμα πιο πολύ.
Φέτος θέλησα να φτιάξω μερικές λαμπάδες.
Το αποτέλεσμα ακολουθεί :







 Εκτός όμως από τις λαμπάδες 
στόλισα και το δεντράκι μου με τα αυγά.












Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχηθώ


 Καλή Ανάσταση 
και
Καλό Πάσχα
με υγεία.

Αυτά για σήμερα.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

33 σχόλια:

  1. Θάλασσα, καραβάκια, αυγουλάκια!!! Όλα είναι τόσο όμορφα!!! Και του χρόνου σου εύχομαι!! Καλή Ανάσταση και κάλο Πάσχα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και πρωτότυπο δεντράκι των ημερων! Εμάς δυστυχώς έβρεχε όλη μερα :( Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα τα πασχαλινά σου !!!! Το στολισμένο δεντράκι το λάτρεψα γιατί κι εγώ κάνω την διακόσμηση αυτή, μ αρέσει πολύ !!! Να είσαι καλά και του χρόνου !!! Καλή Ανάσταση και Χρόνια πολλά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ράνια.
      Το δεντράκι το ξεκίνησε η αδερφή μου και ζήλεψα.
      Έτσι στολίζω και εγώ.
      Χριστός Ανέστη με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. ΠΟΛΎ ΟΜΟΡΦΑ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. .....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§__


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Μαρία Ελενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου καί όσα έφτιαξες!Καί τού χρόνου Μαρία Ελένα!!Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!Καλά νά περάσετε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω πω ομορφιές!!! Και του χρόνου!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!! Κάθε καλό σου εύχομαι!!!✻´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.• Να περάσετε όμορφα!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Ανάσταση! Και του χρόνου με το καλό τα στολίδια και οι δημιουργίες σου! Και η μαμά μου στολίζει δέντρο με αυγουλάκια αλλά σε μια πιο λιτή εκδοχή, απλά αδειάζει και κρεμάει τα λευκά-καφέ αυγουλάκια όπως είναι. Η δική σου εκδοχή είναι παιχνδιάρικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
      Εγώ έχω μικρά παιδιά και σκεφτήκαμε να είναι παιχνιδιάρικα με την αδερφή μου.
      Χριστός Ανέστη με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  9. Γλυκιά μου Μαρία
    Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία, χαρές κι ανταμώματα!!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αννιώ για τις ευχές σου
      Χριστός Ανέστη και σε σένα με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  10. Γέμισαν Πασχαλινές εικόνες και δημιουργίες τα μάτια μου.
    Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φλώρα
      Χριστός Ανέστη με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σου ευχόμαστε καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Ανάσταση κοπέλα μου και καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ολα πολύ όμορφα αλλά το Πασχαλινό δενδράκι σας είναι πολύ χαρούμενο ,ξεχωριστό και η ομορφιά του με τα ζωντανά χρώματα σκορπά φώς και καλή διάθεση!!!!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και χρόνια πολλά!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Έφη
      Το Πασχαλινό δεντράκι μου έχει πολύ χρώμα γιατί μυρίζει άνοιξη.
      Χριστός Ανέστη με υγεία
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά!!! Και του χρόνου!! πολύ όμορφα τα αυγουλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά με υγεια. Πολύ όμορφες όλες σου οι κατασκευές. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή