Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Τελευταία για το Πάσχα ...

Γεια σας ...
Η ζέστη συνεχίζεται και εγώ τις βόλτες
στην θάλασσα τις συνεχίζω καθημερινά.


Για τις γμέρες του Πάσχα 
για τις νονές της Μαρκέλλας και του Άγγελου
έφτιαξα δύο καλαθάκια.


Για την νονά του Άγγελου και αδερφούλα μου.


Για την νονά της Μαρκέλλας μου και κολητούλα μου.

Για την μία κόρη της κολητούλας μου και ...

 για την άλλη κόρη της.

Τελειώνοντας τις αναρτήσεις μου για το Πάσχα
σας παρουσιάζω και πως στόλισα το σπίτι.


Η πόρτα μου με την πασχαλινή κορδέλα.

  
Ο χώρος έξω από το σπίτι με τα γλαστράκια μου


και το στεφανάκι μου με τ' αυγά.


 Όλα μαζί.


Mπάινοντας βλέπουμε το στεφανι
που έχει φτιάξει η αδερφή μου.


Χώροι στολισμένοι με τις κατασκευές του Άγγελου.


 Κουνελάκια στο καλοριφέρ.


 Γλαστράκια με σοκολατάκια, κερί και κουνελάκι.


 Κουνελάκια από τα χέρια της αδερφούλας μου.



Τα κεριά στο τραπέζι του σαλονιού μου.





Ένα καλαθάκι με σοκολατάκια από όλες 
 τις μεριές.


Κουνελάκια με αυγά.


Κουνελάκια και παπάκια με αυγά κεριά.
















Και τέλος το Πασχαλινό δεντράκι
με πολλά αυγά φτιαγμένα από εμένα,
την αδερφή μου και την Μαρκέλλα.


Πως σας φαίνονται όλα;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

18 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές!! Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που διακόσμησες το σπίτι σου!! Μπράβο!! Καλή συνέχεια εύχομαι!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα όλα να περνάτε πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όλα πανέμορφα!!!
    μου άρεσαν πολύ τα κεντημένα παπάκια γύρω από τα κεριά.

    Και του χρόνου!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα όλα!!!Καλό τριήμερο!!Καλό μήνα!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα όλα και του χρόνου να είσαι καλά για περισσότερες κατασκευές! Ειδικά το βάζο με τα κλαδιά και τα αβγά στολίζει μόνο του όλο τον χώρο... Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα! Καλό μήνα να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πασχαλινό δεντράκι ε;; Τρομερή ιδέα, νομίζω πως πρέπει να το καθιερώσουμε! Πόσο πιο κεφάτους μας κάνουν όλες αυτές οι κατασκευούλες! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς με την αδερφή μου το έχουμε καθιερώσει.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  8. Με ενθουσίασε το Πασχαλινό δεντράκι σας! Έγινε πολύχρωμο και πανέμορφο! Και του χρόνου να είσαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή