Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Σαλιάρες με χρώματα ...

Γεια σας ...
Ευχαριστώ για τις ευχές σας για τη γιορτη
του μισού μου ονόματος.
Με κάνατε πολύ χαρούμενη που τόσοι πολλοί
με θυμηθήκατε.
Δε μπόρεσα ακόμα να απαντήσω στα σχολιά σας
αλλά σύντομα θα το κάνω.
Το Σ/Κ μου ήταν πολύ όμορφο
με πολύ θάλασσα και χαλαρή διάθεση.


Σήμερα θέλω να σας δείξω σαλιάρες
που έχω φτιάξει για τα παιδιά μου.


Για την Μαρκέλλα μου
με το Μ της και κορδελίτσες.


Για τον Αγγελό μου 
με Α του και καραβάκια.


Για την Μαρκέλλα μου
τα ερωτευμένα ποντικάκια.


Για τον Αγγελό μου
το παπάκι.


Για την Μαρκέλλα μου 
πολλές καρδιές απλωμένες.


Για τον Αγγελό μου 
ένα πουλάκι βγαίνει από το αυγό του.


Πως σας φαίνονται;

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

18 σχόλια:

  1. Α, είσαι αστέρι και στο κέντημα, ε?
    Μπράβο, χρυσοχέρα μου!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω το κέντημα
      Έχω φτιάξει πολλά πράγματα για την Μαρκέλλα και τον Άγγελο.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες και με πολλή δουλειά!! Η σταυροβελονιά είναι πολύ μπελαλίδικη, ομολογουμένως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ευγενία.
      Μου αρέσει πολύ η σταυροβελονιά.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!!Πανέμορφες όλες!!!Μπράβο!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή