Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Χαρτοπετσέτες δώρο ...

Γεια σας ...
Τα κρύα ήρθαν επιτέλους
αλλά εγώ δε έχασα τη βόλτα μου στην θάλασσα.




Η Ευγενία από το ιστολόγιο  Κορίτσια για σπίτι λόγω που θα γύριζε στην Αθήνα 
από την όμορφη Χίο θέλησε να δωρίσει μερικές χαρτοπετσέτες
 σε όσες τις ήθελαν στελνοντάς της την διεύθυνσή τους.
Εμένα μου άρεσαν πολύ και της έστειλα μήνυμα πως ήθελα μερικές.
Σε λίγες μέρες οι χαρτοπετσέτες ήταν στο σπίτι μου.







 Θέλω, αν και άργησα να το κάνω, να  ευχαριστήσω πολύ την Ευγενία που μου της έστειλε.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

14 σχόλια:

  1. Πολυ όμορφες οι χαρτοπετσέτες που σου έστειλε η κοπέλα!
    Και με ποικιλία θεμάτων! Σίγουρα θα τις αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή δημιουργική εβδομάδα με τις ωραίες χαρτοπετσέτες που έλαβες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες! Να τις χαρείς, Μαρία Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές και όμορφες δημιουργίες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι χαρτοπετσέτες σου!!!
    Καλές δημιουργίες!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να σου αρέσουν και να τις αξιοποιήσεις!!! Φιλάκια και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν πολύ Ευγενία και θα τις αξιοποιήσω όπως μπορώ καλύτερα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα σχέδια! Αναμένουμε να δούμε τι θα φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή