Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Συνέχεια με τα δωράκια ...

Γεια σας ...
Ο όμορφος καιρός συνεχίζεται 
με βόλτες στην θάλασσα.


Για την μυστική ανταλλαγή χειροποίητου στολιδιου 
που διοργάνωσα στο ιστολογιό μου
όταν έκανα την κλήρωση δε μπόρεσα
 να βάλω την Νάσιααπό το ιστολόγιο http://natapakomyxri.blogspot.gr/
μια που δε μου είχε στείλει το στολίδι της φωτογραφημένο.
Όμως εκείνη το έστειλε και εγώ δε το είχα δει.
Έτσι της είπα να το στείλει σε μένα
για να διορθώσω το λάθος μου.
Μέσα από εδώ της ζητάω συγνώμη για την παράλειψη
αλλά εκείνες οι μέρες δε ήταν οι καλύτερες
λόγω της γιαγιάς μου.
Μου έστειλε τ' ακόλουθα 
και την ευχαριστώ πολύ:




Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες αυτες οι ανταλαγες φίλη μου πολύ ωραία τα στολιδακια σου και του χρόνου να είσαι καλά...εγω μπορεί να μην μπορεσα να λαβω μερος αλλα θα σε ευχαριστήσω πολύ για το γουρακι που μου έστηλες! να εχεις μια ομορφη και χαρούμενη χρονιά ..φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρούλα για το σχολιό σου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το γουράκι μου.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Πολυ όμορφα τα δωράκια Μαρια Έλενα!
    Να τα χαρείς!Και εγω πήγα βόλτα στην αγαπημένη μου θάλασσα σήμερα!Καλο ΣΚ!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα δώρα φέρνουν χαρά απο ένα φίλο-η,είναι πολύ όμορφο να μοιράζεσαι και να δίνεις απλόχερα.Τα
    στολίδια σου είναι πραγματικά πολύ ωραία.Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελος καλο ολα καλααααααα αντε και του χρονου με υγεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή