Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Και άλλα δωράκια ...

Γεια σας ...
Οι μέρες του 2017 συνεχίζονται με όμορφες στιγμές
και βόλτες στην θάλασσα.


Η Μαριλένα από το ιστολόγιο
έκανε και φέτος για τα Χριστούγεννα Μυστική ανταλλαγή
και μετά από κλήρωση εγώ έτυχα με την Κατερίνα Β 
από το ιστολόγιο Άποψη Τέχνης
όπου μου έστειλε τα πάρακάτω πραγματάκια.





Την ευχαριστώ πολύ και της εύχομαι να έχει
μια πολύ όμορφη χρονιά με την οικογενειά της.

Επίσης ευχαριστώ και την Μαριλένα 
για την φετινή ανταλλαγή.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

10 σχόλια:

  1. Πολυ όμορφα τα δωράκια που έλαβες!
    Να τα χαρείς Μαρια Έλενα!
    Καλη εβδομάδα!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφη η ανταλλαγή των ημερών αυτών και όμορφα και τα δώρα που πήρες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Μαρία Ελενά μου ,με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές στο σπιτικό σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα, καλη εβδομαδα, παντα με τυις ομορφες δημιουργιες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαρείς τα δωράκια σου! Και του χρόνου με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία-Έλενα χάρηκα πολύ που σου άρεσαν τα δωράκια, παρά την καθυστέρηση..! Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη Νέα Χρονιά και σε ευχαριστώ και εγώ πολύ για τα δικά σου δωράκια! Πολύ χάρηκα που μπόρεσα τελικά να παραλάβω τον φάκελο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και εγώ γλυκιά μου για τα όμορφα δωράκια σου.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή