Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Μυστική ανταλλαγή στολιδιού 18 ...


Γεια σας ...
Εύχομαι καλό μήνα σε όλους και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν
από την θάλασσα που λατρεύω.



Λόγω Χριστουγέννων σκέφτηκα να κάνουμε μια ανταλλαγή.
Την ονόμασα Μυστική Ανταλλαγή στολιδιού για το δέντρο.
To μπανεράκι της ανταλλαγής ακολουθεί:




Οι όροι της Μυστικής ανταλλαγής στολιδιού για το δέντρο έχουν ως εξής:
Μπορείς να πάρεις μέρος με τη προϋπόθεση να έχεις κάποιο ιστολόγιο.
Μπορείς να πάρεις μέρος αν είσαι φίλος μου ή με ακολουθείς.
Για να πάρεις μέρος πρέπει να κάνεις like στην σελίδα μου εδώ 
αν έχεις Facebook.
Μπορείς να πάρεις μέρος φτιάχνοντας ένα στολίδι για το δέντρο.
Μπορείς να πάρεις μέρος όσες φορές θέλεις φτάνει να μου αφήσεις ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Για να πάρεις μέρος θα ήθελα να βάλεις την εικόνα που έφτιαξα για banner  στο ιστολογιό σου.
Τα ζευγάρια των δώρων που θα ανταλλαχθούν θα βγουν μέσω κλήρωσης.
 Σε περίπτωση περιττού αριθμού δώρων, θα προσθέσω εγώ ένα ακόμα.
Η μυστική ανταλλαγή θα διαρκέσει από σήμερα 1/11/2018 μέχρι τις 16/12/18
Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την 17/12/2018.
Όσοι θελήσουν να πάρουν μέρος θα ήθελα μέχρι τις 10/12/18 να μου στείλουν τα στοιχεία τους.
Όταν πραγματοποιηθεί η κλήρωση θα στείλω τα στοιχεία στο μυστικό σας ταίρι και θα περιμένουν να δούμε το στολίδι που θα λάβει ο καθένας.
Πριν το στείλετε θα ήθελα μέχρι τις 1/12/18 να μου στείλετε μια φωτογραφία με το στολίδι σας.
  Όσοι συμμετέχουν θα πάρουν από μένα ένα δωράκι έκπληξη για να θυμάστε αυτή την ανταλλαγή.
Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα.


Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια ...


12 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και Καλό σου μήνα Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Μαρια Έλενα!
    Πολυ θα ήθελα να συμμετέχω αλλα δυστυχώς θα λείπω εκτός Ελλάδας,και δεν θέλω να φανώ ασυνεπείς! Καλη επιτυχία!
    Καλο μηνα και καλο Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Δήμητρα
    Ευχαριστώ πολύ για την σκέψη.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα

    Καλή επιτυχία

    θα ήθελα να συμμετέχω αλλά δυστυχώς δε ξέρω να φτιάχνω , δε το εχω με τις δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι η πρώτη που δηλώνεις συμμετοχή.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να μαι! Ακολουθώ τα βήματα που θέτεις.Μόλις έκανα λάικ στη σελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Μαρία Έλενα Συμμετέχω και εγώ και σου στέλνω φωτογραφία του στολιδιού .Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή