Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Κάνοντας πάρτυ ...

Γεια σας ...
Μια γλυκιά μέρα και ευτυχώς ηλιόλουστη ξημέρωσε 
και η βόλτα στην θάλασσα δεν αλλάζει ...


Συνεχίζοντας ...

Το τελευταίο Σαββάτο της Αποκριάς κάναμε πάρτυ στο σπίτι.
Ντυθήκαμε μασκαράδες και γλεντήσαμε.

Η αδερφούλα μου έφτιαξε τις προσκλήσεις.


 


Και εγώ έφτιαξα το κείμενο.



Η πόρτα μας καλωσορίζει τον κόσμο.


Και όλο το σπίτι στολισμένο με μάσκες.








Ο μπουφές μας απλός και απέριτος.


Η κάρτα που έφτιαξε η αδερφή μου για τον βαφτισιμιό της.


Όπως και το βιβλίο ευχών ...


Όμως έβαλε τα χεράκια της και στα δώρα.











Αυτά για σήμερα.

Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

19 σχόλια:

  1. μπραβο σας κοριτσια πολυ ομορφο παρτυ και του χρονου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσοχέρα η αδερφούλα! :)))
    Φιλάκια πολλά χαρα μου!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάχνει πολύ όμορφα πράγματα η αδελφούλα μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Χρώμα! Χρώμα παντού!
    Τί όμορφη ανάρτηση είναι αυτή!
    Σίγουρα θα περάσατε υπέροχα!
    Και τώρα θα μου επιτρέψεις να φύγω βιαστικά-βιαστικά, γιατί είδα πίτσα στις φωτογραφίες και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΏ!!!
    ;-) χαχα!
    Φιλάκια, γλυκιά μου!
    Και του χρόνου να είστε καλά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω τα χρώματα.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. καλά τέλειο πάρτυ!!!! μπράβο όλα πολύ όμορφα!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο Παρτυ ....πρεπει να περάσατε πολύ όμορφα αν κρίνω από της
    φωτογραφίες....
    κάλο Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρία Ελενα!!Καί τού χρόνου!!Τί χρυσοχέρες αδελφές πού είστε!!Σίγουρα τό πάρτυ θά είχε μεγάλη επιτυχία!!Πολύ όμορφα όσα φτιάξατε!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε Δήμητρα
      Δημιουργούμε μαζί και αυτό είναι το καλύτερο.
      Καλό Σ/Κ και σε σένα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Πιστεύω να περάσατε φανταστικά!! Φοβερά τα δωράκια!! Πολύ πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσαμε πολύ όμορφα Κατερίνα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο πάρτυ!!! Να είστε καλά και του χρόνου...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πωπωωωωωωωωω.........εχω παθει πλακα με ολα αλλα τα ματακια μου κολλησαν στους κλοουν..........απιθανοιιιιιιιιιι.........ετσι να περνατε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Σοφία
      Είναι φτιαγμένοι με αγάπη από την αδερφούλα μου.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή