Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Στίχοι από την καρδιά μου ...

 Γεια σας
Παραμονή Πρωτοχρονιάς και εγώ είμαι εδώ με την θάλασσα που λατρεύω.
 

 Ένας χρόνος πέρασε πολύ γεμάτος και εγώ την θάλασσα δε την έβγαλα από την καρδιά μου.

Ένιωσα ελεύθερη κοιτάζοντας την 
και φτιάχνοντας βιντεάκια τους στίχους μου
σας προσκαλώ στην σελίδα μου στο Youtube
και σας αφιερώνω το αγαπημένο ποίημα.

Μελαγχολικά μάτια λέγεται και ελπίζω να σας αρέσει.


Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά σε όλους και όλες.

Φιλάκια ...

10 σχόλια:

  1. Καλή πρωτοχρονιά με υγεία! όλα όμορφα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή πρωτοχρονιά και σε σένα Κώστα. Ευχαριστώ πολύ. Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το ποίημά σου και θαθελα να πω αν μου επιτρέπεται μήπως θα ήταν καλύτερα τα γράμματα να ήταν με άσπρο χρώμα; Γνώμη μου ναι;
    Καλή νέα χρονιά Μαρία Έλενα. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου. Εύχομαι το 2024 να φέρει κάθε καλό στο σπιτικό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστή η γνώμη σου Άννα και σ' ευχαριστώ που την κατέθεσες. Θα το δω και στα επόμενα θα τα βάλω με άσπρο χρώμα. Καλή χρονιά να έχεις με υγεία.

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά, Μαρία μου με ευχές απ' την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά με υγεία χαρά αγάπη και επιτυχία με ό,τι καταπιάνεσαι Μαρία Έλενα! Όμορφοι οι στίχοι σου, εύχομαι καλή συνέχεια στο κανάλι σου.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με υγεία Μαρία και σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου. Φιλάκια ...

      Διαγραφή