Δευτέρα, 9 Μαρτίου 2015

Για την υγιεινή διατροφή ...

Γεια σας ...
Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες του κόσμου.
Η μέρα σήμερα ζητούσε βόλτα στην θάλασσα
και εγώ δε θέλησα να κάνω κάτι άλλο.


Η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου, μέρα που το 1945 ιδρύθηκε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ.

Ο Άγγελος για εκείνη την ημέρα 
έφτιαξε τ' ακόλουθα:



Ένα σουπλά φτιαγμένο με τα χεράκια του
και γραμμένο τ' ακόλουθο:

Δεν ξεχνώ ποτέ στο πιάτο μου
να βάζω φρούτα και λαχανικά
που μου δίνουν δύναμη, υγεία και χαρά.
 



και ...
ένα βιβλιαράκι για την υγιεινή διατροφή.

Λίγες μέρες πριν μπει ο Μάρτιος η Μαρκέλλα στο μάθημα
της Μελέτης Περιβάλλοντος έμαθε αρκετά
για την υγιεινή διατροφή.

Είναι κοινό μυστικό ότι η διατροφή μας είναι στενά συνδεδεμένη με την καλή υγεία και την ποιότητα ζωής. Μια σωστά σχεδιασμένη και ισορροπημένη διατροφή συμβάλει στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού και χαρίζει ζωντάνια και ευεξία. Υπάρχει όμως κάποια διατροφή που να μας εξασφαλίζει την πολυπόθητη καλή υγεία και να μας βοηθά να χτίσουμε έναν γερό οργανισμό; Η απάντηση είναι μία : Η Μεσογειακή διατροφή.   

Τι εννοούμε όταν λέμε Μεσογειακή διατροφή;
Πρόκειται για έναν τύπο διατροφής που αναπτύχθηκε πολύ στις χώρες της Μεσογείου, οι οποίες λόγω κλίματος και εδαφικών συνθηκών βάσισαν την καθημερινή μαγειρική  τους σε μια ευρεία γκάμα από βιολογικά (κυρίως) προϊόντα της μάνας γης και σε συνταγές που με την απλότητα τους αναδυκνείουν την γεύση, το άρωμα αλλά και την θρεπτικότητα των υλικών. Οι συνταγές αυτές μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις προσωπικές γευστικές προτιμήσεις, χωρίς να χάνουν τίποτα από την αίγλη τους.

Η Μεσογειακή διατροφή σύμφωνα με πολυετής διεθνής και εγχώριες μελέτες :
  • Είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.
  • Είναι πλούσια σε “καλά” μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και φτωχή σε κορεσμένα, σε trans λιπαρά οξέα και χοληστερόλη που είναι επιβλαβή για την υγεία.
  • Περιλαμβάνει επαρκής ποσότητες υδατανθράκων, βασικής τροφής για την ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού.
  • Προμηθεύει τον οργανισμό με φυτικές ίνες.
  • Είναι υδαρής, πλούσια δηλαδή σε νερό και ηλεκτρολύτες.

Εγώ για την βοηθήσω της έφτιαξα τρία σουπλά
για να τα δείξει στο δασκαλό της.




Πως σας φαίνονται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

12 σχόλια:

  1. Πόσο καλύτερα θα ζούσαμε αν ξέραμε να τρώμε σωστά, ε?
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνφωνώ η Μεσογειακή Διατροφή είναι πολύ καλή !!
    Μπράβο στά παιδάκια σου!!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες τους!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ έξυπνα τα σουπλά που έφτιαξες Μαρία Έλενα και θα συμφωνήσω απόλυτα πως η μεσογειακή διατροφή είναι η υγιεινότερη παγκοσμίως. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο στον Αγγελάκο! Πολύ σημαντικο να το ξερουν αυτο το μικρά παιδια και να υιοθετουν του το τροπο διατροφης!
    Καλό ξημέρωμα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμες πληροφορίες! Μπράβο στον μικρό Άγγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή