Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ ...

Γεια σας ...
Το ξέρω πως έχω χαθεί τελείως
δεν έχω απαντήσει τα σχόλια του καλοκαιριού
δεν έχω κάνει τις κληρώσεις για τα giveaway
που σας έχω υποσχεθεί αλλά τρέχω πανικόβλητη
με τα σχολέια που ανοίξανε.
Το μόνο που προλαβαίνω να κάνω ανάμεσα
στο τρέξιμο είναι η καθημερινή βόλτα στην θάλασσα.





φέτος το καλοκαίρι σκέφτηκε να ταξιδέψουμε με μια καρτ ποστάλ.



Εγώ πήρα μέρος και το μυστικό μου ταίρι ήταν
η Αριστέα.

Με ταξίδεψε στην Γλύφα στο Βαρθολομιό Ηλείας.


Μαζί με αυτό μου έστειλε και τ' ακόλουθα
και την ευχαριστώ πολύ.





Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

13 σχόλια:

  1. To Αριστάκι είναι εγγύηση! Δεν υπάρχει περίπτωση κάτι από τα χεράκια της να μην άξιο θαυμασμού!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα πανέμορφες και ζηλευτές οι κατασκευές της Αριστέας.
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή.
    Να είσαι γερή και να χαρείς τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρία Έλενα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη παρουσίαση!
    Φιλάκια πολλά ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν πάρα πολύ γλυκιά μου.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφα και η κάρτα και τα δώρα!
    Να τα χαρείς!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλο φθινοπωρο λοιπον και καλως μας ηρθες παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή