Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Με ένα κοριτσάκι ...


Με ένα κοριτσάκι αφιερωμένο στη κορούλα μου ...

4 σχόλια:

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...