Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Ότι πιο αγαπημένο μου ...



Μενταγιόν με τα ονόματα των δύο αγαπημένων μου παιδιών।
Της Μαρκέλλας μου που τόσο πολύ λατρέυω και
του Άγγελου που ακόμα δεν έχει γεννηθεί τον έχω ερωτευτεί...

2 σχόλια:

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...