Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010









Σκουλαρίκια, κολιέ, δαχτυλίδια και βραχιόλια
για τα Χριστούγεννα ...

4 σχόλια:

  1. Αντε βρε κορίτσι σε χάσαμε...Ωραία τα χριστουγεννιάτικα κοσμήματα, μεσα στο πνεύμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Σοφία
    Γέννησα τον Άγγελό μου και για λίγο δε ασχολιόμουνα με κοσμήματα.
    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι
    και το Νέο έτος να σου φέρει ότι επιθυμείς.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θερμες ευχες να περασεις πανεμορφα μαγευτικα τα χριστουγεννα αυτα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...