Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Ένα βραβείο ακόμα ...

Η γλυκιά Κάτια από το ιστολόγιο Μarilise 2 μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει ένα βραβείο και οι όροι είναι να μοιραστώ 11 πράγματα με τους φίλους μου.


Οι φίλοι μου που θέλω να μοιραστώ το βραβείο είναι οι εξής:
  1. Δελφινάκι
  2. Αχτίδα
  3. Αλεξάνδρα
  4. Χρυσούλα
  5. Μαίρη
  6. Έυη
  7. Ειρήνη
  8. Κατερινάκι
  9. Ελμιράκι
  10. Δέσποινα
  11. Δήμητρα
και τώρα ας πω τα 11 πιο σημαντικά για μένα.

  1. Λατρεύω τα παιδάκια μου Μαρκέλλα και Άγγελο και αυτό τους το δείχνω συνέχεια.
  2. Αγαπάω την αδερφούλα μου, τους γονείς μου, την κολητή μου και κουμπάρα μου και όλους τους δικούς μου ανθρώπους και ανησυχώ αν δεν είναι καλά στην υγεία τους.
  3. Μου αρέσει να περνάω χρόνο μαζί τους και να τους φτιάχνω διάφορα πράγματα για ένα μόνο τους χαμόγελο.
  4. Αγαπώ τα ταξίδια και όποτε μπορώ ταξιδεύω με την οικογενεια μου.
  5. Διάβαζω συνέχεια λογοτεχνικά βιβλία και ταξιδεύω με τους ηρωές τους.
  6. Γράφω ποιήματα για διάφορα θέματα αλλά ο έρωτας κυριαρχεί.
  7. Έχω γράψει τρία παραμύθια για την κόρη μου που τις αρέσει να της τα διαβάζω.
  8. Μου αρέσει να πειραματίζομαι με διάφορα υλικά στα κοσμήματα ή στις κατασκευές μου πάντα με την βοήθεια της αδερφούλας μου.
  9. Μου αρεσει το κέντημα και κεντάω στα πιο απίθανα μέρη χωρίς να σκέφτομαι τα σχόλια.
  10. Αγαπάω πολύ την θάλασσα σε σημείο που το καλοκαίρι με λένε γοργόνα από τις ώρες που κολυμπάω και
  11. Μου αρέσει να τρώω σοκολάτα ακούγοντας το αγαπημένο μου τραγούδι που όταν δεν έχω κέφι μου το φτιάχνει.
Αυτό το τραγούδι σας το αφιερώνω με όλη μου την αγάπη.


Μπορείτε να επισκεφτείτε και το άλλο ιστολογιο μου με τίτλο Γλυκιά Ζωή εδώ  γιατί η ζωή είναι γλυκιά όταν την ζούμε στο έπακρον.
Φιλάκια ...

28 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλλη
      Αυτά τα παιχνίδια είναι πολύ όμορφα γιατί γνωριζόμαστε καλύτερα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. μοναδικά τα λόγια σου χάιρομαι παρα πολύ που σε γνωρίζω σιγά σιγά σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια εύχομαι πάντα να κερδίζεις βραβεία γιατί το αξίζεις πραγματικά σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο.Να το χαρείς..Μου άρεσαν τα 11 στοιχεία σου. Ευχαριστώ πολύ για την σκεψη να προσφέρεις και σε μένα, αλλά δες εδώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/the-versatile-blogger.html
    (το έχω και στο πλαι του μπλογκ μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα Μαρια Ελενα!!!συγχαρητηρια γα το βραβειο σου και χιλια ευχαριστω που με σκεφτηκες!!!θα ετοιμασω αναρτηση!!!φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλεξάνδρα
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Θα περιμένω να την δω
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία Ελενα!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Νά τά χιλιάσης!!Μού άρεσαν οι απαντήσεις σου!!Εμαθα τόσα πού δέν ήξερα γιά εσένα!!!Σέ ευχαριστώ πολύ πού μέ επέλεξες γιά τό βραβείο!!Ωραίο τραγούδι!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Θα περιμένω και τη δική σου ανάρτηση.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!Χαίρομαι που μαθαίνω κάποια πράγματα για εσένα!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία Έλενα σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου!! Τώρα το είδα και τρέχω να ενημερώσω την πρωινή μου ανάρτηση... Είναι πολύ όμορφα τα όσα γράφεις, αλλά με συγκίνησε πραγματικά το ότι έχεις γράψει παραμύθια για την κόρη σου!! Μου φαίνεται πολύ γλυκό και ζουζουνιάρικο... Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη
      Η κόρη μου είναι ο ερωτάς μου και θα έκανα τα πάντα γι' αυτή.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  8. Για το μεράκι σου και μόνο, σου αξίζουν πολλά βραβεία! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ εκεί εντυπωσιάστηκα, που έχεις γράψει παραμύθια! Μπράβο βρε κορίτσι, σίγουρα η μικρή θα τα λατρεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαμά Κουκουβάγια Βέρα
      Για την Μαρκέλλα θα μπορούσα να κάνω τα πάντα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  10. Και εγώ τρέλαινομαι για θάλασσα και σοκολάτα!Συγχαρητήρια για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια το βραβείο σου,εύχομαι μόνο χαρές να παίρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρηκα που με τις απαντήσεις σου σε γνώρισα λίγο καλύτερα.Τί όμορφο όνομα έχει η κόρη σου,να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου.Εύχομαι να ειναι πάντα όλοι όσοι αγαπάς καλά,φιλάκια και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφα όσα μοιράστηκες μαζί μας. υπέροχο που γράφεις παραμύθια, σίγουρα τα παιδάκια σου θα είναι περήφανα! :) επίσης είναι όμορφο που πειραμαίζεσαι με διάφορα υλικά και δημιουργείς, αλλά και που δεν έχεις κόμπλεξ να πλέξεις οπουδήποτε,. πολύ καλά κάνεις, η δημιουργία δεν έχει περιορισμούς! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!! (δεν είχα δει την ανάρτησή σου πιο πριν και έχω ήδη κάνει τα δικά μου 11, συγνώμη που δεν σε ανέφερα ξεχωριστά.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έυη
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Μου αρέσει να μη σκέφτομαι τι να κανω και που.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή