Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Δωράκι έκπληξη με Hi-5 και άλλα ...

Μετά την ψηφοφορία που είχα κάνει για να διαλέξετε τι δώρο να στείλω στην Μαίρη υποσχέθηκα να στείλω σε όλους όσους ψηφίζανε ένα δωράκι έκπληξη.
Πραγματικά δεν ήξερα τι να φτιάξω αλλά μια νύχτα μου ήρθε η έμπνευση.
Έφτιαξα αυτές τις όμορφες καρφίτσες σε διάφορα χρώματα.
Τώρα που όλες οι καρφιτσούλες έχουν πάει στον προορισμό τους σκέφτηκα να σας τις δείξω όλες μαζι για να μου πείτε την γνώμη σας.










Ελπίζω να σας αρέσουν ...

Συνεχίζοντας ....

Ας σας λύσω την απορία σχετικά με τον αριθμό τρία.
Το τρία δε το αγαπούσα ποτέ αλλά κατά περίεργο λόγο αυτό συνέχεια με κυνηγούσε.
Ότι και να έκανα έβγαινα τρίτη και δεν ήξερα γιατί γινόταν αυτό.
 Τώρα πια δε με νοιάζει που με ακουλουθεί το τρία και έχει αρχίσει και μου αρέσει.
Γεννημένη 13 Αυγούστου δεν πίστεψα ποτέ πως το 13 είναι γρουσούζικο νούμερο.
Ένιωθα τυχερή που είχα τους δικούς μου ανθρώπους και είχαν την υγεία τους.

Ο τυχερός μου αριθμός και αγαπημένος ειναι το 13.
Δυστυχώς κανένας δε το βρήκε και λυπάμαι πολύ γι' αυτό.

Συνεχίζοντας ...

Αυτή την εβδομάδα το φωτογραφικό παιχνίδι Hi-5 φωτο που πρότεινε να παίξουμε η Γεωργία από το ιστολόγιο 4 seasons μας λέει να διαλέξουμε τα 5 πιο αγαπημένα μας τραγούδια.
Σας τα παρουσιάζω ...


1. Χαμογέλασε από τον Αντώνη Ρέμο.
Το λατρεύω αυτό το κομμάτι όποτε το ακούω χαμογελάω ότι πρόβλημα και να έχω.
Μόλις το ακούσω χαμογελάω.


2. Μαρία Μαράκι Μαριώ από τον Στέλιο Ρόκκο.
Λόγω ονόματος έχω αδυναμία σε αυτό το τραγούδι και το ακούω καθημερινά.


3. Ο αγγελός μου από την Άλκηστη Πρωτοψάλτη.
Μου αρέσει γιατί έχει το όνομα του αντρακλά μου και μου φτιάχνει την διάθεση.


4. Σήμερα το γιορτάζω από τους Stavento.
Aρέσει πολύ στην κόρη μου και μόλις το ακούει χορεύει συνέχεια.


5. Να λοιπόν γιατί σε αγάπησα από τον Γιάννη Πάριο.
Μου αρέσει πολύ μου θυμίζει όμορφες στιγμές του παρελθόντος μου αφιερωμένο πολύ.

Αυτά για σήμερα ...
Να περνάμε μοναδικά την κάθε μέρα σας.
Φιλάκια ...

29 σχόλια:

  1. Ομορφες οι καρφιτσούλες σου. Εχει και μιαν μωβ, την λατρεψα :) Κριμα δε βρηκαμε καμια το συμβολισμο του τρια... Και συ Αυγουστιατικη; Και γω :) Ωραια τραγουδια, το πρωτο μου αρεσει και μενα..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δελφινάκι
      Όλες εγώ τις λατρεύω και χάρηκα που τις χάρισα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία Ελενά μου!!Η δικιά μου η καρφίτσα,είναι η δεύτερη!!Πολύ όμορφη!!Η κόρη μου η μεγάλη γεννήθηκε 13,καθόλου γρουζούζικος δέν είναι σάν αριθμός!!Μού αρέσουν όλες οι μουσικές σου επιλογές!!Εύχομαι νά νοιώθης καλύτερα!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Το 13 είναι το πιο όμορφο νούμερο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες οι καρφίτσες σου! Μπράβο και συγχαρητήρια. Χαίρομαι για Ρέμο και Πάριο και γενικά που επέλεξες ελληνική μουσική γιατί οι περισσότερες λύσαξαν με τα ξένα. Εχεις και κόρη δεν το ξερα..να τη χαίρεσαι, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία
      Λατρεύω την ελληνική μουσική.
      Έχω μια κόρη την Μαρκέλλα και έναν γιο τον Άγγελο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφα τραγουδια επισεις πολυ αγαπημενα!!!!!!
    Πολυ ομορφες οι καρφιτσες ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ για την ομορφη κινηση σου!!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου.Να είσαι καλά να δίνεις χαρά στους γύρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες οι καρφίτσες σου!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Your brooches are gorgeous, Maria Elena!!!! Really beautiful colors, and the combination with colorful beads makes them very unique! Thank you for sharing your favorite songs... have to check them out! :) Hope you are feeling better! :)
    Polla filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλά έκανες και πέρασες απ' το σπιτάκι μου, γιατί μου' δωσες την ευκαιρία να γνωρισω το δικό σου και τις υπέροχες δημιουργίες σου! Θα χαρώ να τα λέμε!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αρετή για τα καλά σου λόγια.
      Και εγώ θα χαρώ να τα λέμε.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  9. Έχω την πρώτη από τις καρφιτσούλες σου και αγαπώ πολύ το σχέδιο και τα χρώματά της! Θα πω ευχαριστώ και πάλι!

    Το τραγούδι της Πρωτοψάλτη είναι φανταστικό... σε αγγίζει, πραγματικά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει.
      Το Αγγελός μου είναι πολύ αγαπημέν μου λόγω του γιου μου.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  10. Lovely!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χα χα. Κι εμένα αυτό το τραγούδι του Ρόκκου με έχει στιγματίσει λόγω του ονόματος. Είδες που έχουμε και κοινά;
    Χαιρετισμούς από Μελβούρνη. Δεν ξέρω εάν εγώ θα μπορούσα να περιοριστώ σε 5 τραγούδια! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι πολύ όμορφο τραγούδι.
      Χαίρομαι που έχουμε κοινά.
      Όσο για τα τραγούδια είναι εύκολο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  12. Οι κόρες μου είναι γεννημένες και οι δύο 13 Μαίου με ένα χρόνο διαφορά οπότε γλυκιά μου το 13 είναι το αγαπημένο τυχερό μου νούμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η καρφιτσούλα είναι ιδιαίτερη και γλυκούλα και χαίρομαι που έχω μια κι εγώ!! :) όσο για το κουίζ κοντά έπεσα, αλλά το 13 δεν το περίμενα!! χι χι.. φιλάκια πολλά, να έχεις ένα όμορφο 3ήμερο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι καρφιτσούλες!!!!Σαν καραμελίτσες είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφες οι καρφιτσούλες. Και το μελωδικό ταξίδι που μας πήγες ηταν το καλυτερο ξυπνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή