Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Ακόμα πιο κοντά ...

Γεια σας ...
Η πιο όμορφη μέρα όλου του χρόνου πλησιάζει για να χαρούμε λίγο μικροί και μεγάλοι.
Οι βόλτες στην θάλασσα δε έχουν πάψει.


Συνεχίζοντας ...

Την περασμένη εβδομάδα πήγαμε σε μια έκθεση βιβλίου που έκανε το σχολείο μας.













Είδαμε πολύ όμορφα βιβλία και αγοράσαμε τ' ακόλουθα:





Συνεχίζοντας ...

Πήγαμε και στο παζάρι του γυμνασίου που σας είχα παρουσιάσει και τα πράγματα που έφτιαξα στην προηγούμενη ανάρτηση.















Όλα ήταν τόσο όμορφα που πραγματικά δε ξέραμε τι να πάρουμε.



Συνεχίζοντας ...

Ο Άγγελος μου στον παιδικό σταθμό έφτιαξε κάποιες κατασκευές 
και εγώ μόλις τις είδα χάρηκα πάρα πολύ.



Μη ξεχνάτε τη Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή.

Για πληροφορίες εδώ

 
Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχολιά σας ...


Φιλάκια ...

28 σχόλια:

  1. Πολλές ευχές για Χαρούμενα Χριστούγεννα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α θα περάσατε πολύ ωραία και βλέποντας τα βιβλία και στο σχολείο!!!
    Είναι πολύ όμορφη η προσφορά σας!! Μπράβο!!!
    Καλές γιορτές να έχετε Μαρία-Ελενα!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαριλένα
      Περάσαμε φανταστικά
      Καλές γιορτές και σε σένα
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. κουκλα μου πάντα να χαίρεσαι τις μικρές χαρές και θα σου έρθουν οι μεγάλες να χαμογελάς και να δημιουργεις παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα τά δωράκια σας Μαρία Ελενα!!!Καλά Χριστούγεννα!!Νά περάσετε πολύ όμορφα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα καταπληκτικά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρεσουν και μένα τα βιβλία και το διάβασμα...φαίνονται καλές επιλογές αυτά που αγοράσατε...καλό διάβασμα.όλα όμορφα στο παζάρι και αυτά που πήρατε..τι ωραία αυτά που έφτιαξε ο γιος σου , μου άρεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέτοιες δράσεις να γίνονται να χαιρόμαστε όλοι μας.
    Μπράβο σας και καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι.
    Το κλείνω το blog για όλες τις γιορτές
    και δεν θα ξαναπεράσω.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσεις Φλώρα
      Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το 2014
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  8. Κι εμένα μου άρεσαν όλα κι ειδικότερα τα βιβλία! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Πέτρα δεν ξέρω κανέναν που να μη του αρέσουν τα βιβλία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  9. Καλές Γιορτές!!!!
    Με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και σε σένα Έλενα με αγάπη και ευτυχία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφα όλα....με γεια τα βιβλία σας!!
    Να έχετε όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία
      Καλές γιορτές και σε σενα με υγεία
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  11. Θέλω τα σχόλια σου μόλις διαβάσεις το βιβλίο "Ίδια η μάνα σου έγινες", μου έξαψε την περιέργεια ο τίτλος! Καλές Γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα
      Όταν το διαβάσω θα κάνω ανάρτηση.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  12. ¸.•°♡♡⊱彡
    Muita paz e muita luz em nossas vidas, no Natal e sempre!!!

    ⋱ ⋮ ⋰
    ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱


    ░F░E░L░I░Z░
    ░N░A░T░A░L░!!!

    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χρόνια πολλά πολύχρωμα ονειρικά να είσαι καλά ένα άτομο δημιουργικό με αγάπη για όλους...
    σε περιμένω να έρθεις απο το blog Μου να μου λες τις απόψεις σου για όσα βάζω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρόνια σου πολλά και Καλά Χριστούγεννα.
      Φυσικά και θα χαρώ να έρθω.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  14. χρονιά πολλα και καλές γιορτές
    με αγάπη και υγεια
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή