Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Για να είναι γούρικο το 2014 ...

Γεια σας ...
Το Νέο έτος μας ήρθε και εγώ είμαι πολύ καλύτερα.
Σε αυτό φταίει και μια μεγάλη βόλτα που έκανα στην θάλασσα.
Σκέφτηκα πολλά και πήρα και κάποιες αποφάσεις.


Συνεχίζοντας ...

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα πολλά σας σχόλια και τις ευχές σας.
Ήταν ένα πρόβλημα υγείας που επισκέφτηκε το σπιτικό μας 
και δε με άφησε να χαρώ όσο θα ήθελα την παραμονή Πρωτοχρονιάς
αλλά και την πρώτη μέρα του χρόνου.
Τώρα όλα περάσανε και ελπίζω όλα να πάνε καλύτερα.

Παρόλο που η ψυχολογία μου δεν ήταν στα καλύτερα μου
μπόρεσα έστω και στο ήμιση να δώσω χαρά στα παιδιά μου
και στους δικούς μου ανθρώπους με κάποια δώρα που 
έφτιαξα τελευταία στιγμή.

Ήθελα το 2014 να μπει γούρικο και έτσι σκέφτηκα να φτιάξω κάποια δωράκια.
Έφτιαξα ένα κολιέ για τα κορίτσια 






και μπρελοκ για τα αγόρια.




Μετά τα έβαλα σε ένα κουτάκι δώρου αρχικά τα κολιέ





και μετά τα μπρελόκ




Αφού  έδεσα τα κουτιά με μια κόκκκινη κορδέλα έβαλα και από μία κάρτα πάνω από ποιον είναι και σ ποιον πάει.








Παρόλο που το κλιμα ήταν λίγο βαρύ τους άρεσαν τα δωράκια τους.

Η χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή συνεχίζεται.
Για πληροφορίες εδώ

Φιλάκια ...

32 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά σου εύχομαι με ΥΓΕΙΑ πάνω απ' ολα!!!Τα κλειδάκια σου είναι πολύ όμορφα και η συσκευασία σου επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα Μαριελενακι μου!
    Μπράβο σου!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Μαρία Ελενά μου!!!Νά μήν συμβαίνουν τέτοια,μέσα στίς γιορτές!!Περαστικά κορίτσι μου!!!Θαύμασα τά δωράκια σου!!!Πανέμορφα όλα!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Δήμητρα.
      Σ' ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και το κολιέ μα και το μπρελόκ μου άρεσε πολύ.Καλή χρονιά κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αχτίδα
      Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα όσα έφτιαξες Μαρία Ελενα!! Και τα περιποιήθηκες
    πολύ καλά!! Εύχομαι από δω και μπρος όλα να ναι καλύτερα!!! Υγεία κι ευτυχία!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαριλένα για τα καλά σου λόγια.
      Υγεία φυσικά τι άλλο;
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα!
    Μπράβο για τη σκέψη σου παρά το άσχημο κλίμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Να έχεις μια υπέροχη χρονιά! Γεμάτη υγεία, κέφι και πολλά πολύχρωμα όνειρα! Όλα τα άσκημα να μείνουν πίσω...
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή με τα παιδάκια σου!!!
    Πολύ όμορφα τα γούρια σου!
    Φιλιά πολλά, Γιάννα (& Γιάννης)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθατε.
      Μια όμορφη χρονιά να έχετε και εσείς με υγεία.
      Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.
      Φιλάκαι ...

      Διαγραφή
  8. περαστικά, εύχομαι όλα να είναι καλά.. υπέροχα τα γουράκια που έφτιαξες! και του χρόνου! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολα καλα να πανε τη νεα χρονια αγαπη υγεια ευτυχια ...τα κολιε και τα μπρελοκ σου υπεροχα !!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  10. περαστικά να εινα Μαρια Έλενα μου !!! πολύ όμορφα και τα κολιέ και τα μπρελόκ Τελεια !!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!
    Υπέροχα τα γουράκια σου και τα κουτάκια τους!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Χρονιά!...Εύχομαι το 2014 να πάρει μακριά την στεναχώρια σας....
    Πολύ όμορφα τα δωράκια που ετοίμασες!...να τα χαρούν τα παιδιά!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε σένα Χρυσούλα
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  13. Καλή Χρονιά!! Χαίρομαι που όλα είναι εντάξει τώρα.....Πολύ ωραία τα δωράκια σου. Πάντα να είσαι υγιής και δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά με υγεία κ αγάπη...εύχομαι να ξεπερασες το πρόβλημα υγείας και να ειναι όλα καλύτερα τώρα..να είναι περαστικό...χαίρομαι που συνεχίζεις τη βόλτα στην αγαπημένη μου/μας θάλασσα...πολυ όμορρα όλα αυτά που έφτιαξες, κολιέ και μπρελόκ αλλά και του κουτί τους με τη κόκκινη κορδέλα και την όμορφη καρτούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Δελφινάκι με υγεία.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή