Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Με πολλά σχέδια ...

Γεια σας ...
Δεύτερη μέρα του Πάσχα
και θέλω να ευχηθώ σε όλους
Χριστός Ανέστη με υγεία.
Μια ευχή τόσο χιλιοειπωμένη
αλλά μέσα από την καρδιά μου.
Η βόλτα φυσικά στην θάλασσα ούτε σήμερα
δε μπορούσε ν' αλλάξει.


Το Πάσχα πέρασε αλλά εγώ έχω ακόμα τόσα να σας δείξω.
Για τις φίλες της κόρης μου, την ίδια αλλά και τον αδερφό της 
έφτιαξα κάτι για το καλό.



Για τα κορίτσια έφτιαξα κουνελάκια
με πολλά σοκολατάκια και καραμέλες μέσα.



Για τον Άγγελο έφτιαξα κοτούλα
με πολλά σοκολατάκια και καραμέλες μέσα.



Και τα δύο μάζί για τα κουκλάκια μου
τώρα που τα βλέπω μου αρέσουν πάρα πολύ.

Μετά απ' αυτό να σας δείξω 
τις περσινές λαμπάδες των παιδιών μου.


 Barbie γοργόνα για την κοράκλα μου και ...


Μπόμπ Σφουγγαράκη για τον αντρούλη μου.

Την Μεγάλη Πέμπτη όπως πάντα βάψαμε τ' αυγά μας
εγώ και η Μαρκέλλα.





Φέτος μου βγήκανε πολύ κόκκινα 
και μου άρεσαν πολύ.

Η Μαρκέλλα ήθελε να βάλει αυτοκόλητα
αλλά εγώ δεν ήθελα μη μου χαλάσει το χρώμα.

Όμως κάνοντας μια δοκιμή είδα πως δε χάλασε 
και έβαλα σε όλα τ' αυγά αυτοκόλητα.








Μερικά σχέδια είναι αυτά.


Εκτός από τα σχέδια έφτιαξα και ένα αυγό με κορδέλες.
Αυτό ήταν το δικό μου αυγό.
Έβαλα ροζ και γαλάζια κορδέλα
για να δηλώσω πως έχω δύο παιδιά 
ένα κοριτσάκι και ένα αγοράκι
αλλά πως λατρεύω και τα δύο χρώματα.
Πως σας φαίνεται;

Όλα τ' αυγά τα έβαλα σε δύο καλάθια
και τα άφησα να περιμένουν μέχρι να τα χρειαστούμε
το Μεγάλο Σαββάτο.



Αυτά για σήμερα.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

34 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη , Χρόνια σου πολλά και πάντα όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΡΕΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλα, Χριστός Ανέστη. Υπέροχες οι προτασεις σου, το κουβαδάκι - λαγουδάκι , το κρατάω για του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Ευαγγελία
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. Χρονια πολλα! Χριστος Ανεστη! Και του χρονου με υγεια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Μαρία Ελενα!!Χριστός Ανέστη!!Πολύ όμορφα όσα έφτιαξες!Καί τού χρόνου με υγεία!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Αληθώς Ανέστη.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  6. Και του χρόνου με υγεία!!!
    (Πόσο απόλαυσα τα κατακόκκινα χεράκια σας, δεν μπορώ να σου το περιγράψω!!!)
    Πολύ όμορφα ήταν όλα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Χριστός Ανέστη με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη!! τα κουβαδακια λαγουδακια υπεροχα και ολα οσα εφτιαξες ...μα Μπομπ Σφουγγαρακη για τον αντρα σου? τι γλυκο!! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα, τις Άγιες Μέρες του Πάσχα!!!!
    Πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες!!!
    Χρόνια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περάσαμε πολύ όμορφα.
      Χριστός Ανέστη Αρετή.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  9. Αληθώς!!!Πάντα υγεία και χαρά!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αληθώς ο Κύριος, ζηλεψα!!!!!!!

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά
    Αληθώς Ανέστη.
    Και του χρόνου με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολά και σε σένα Αλέξανδρε
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά με υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Μαρία Ελενα να είσαστε γεροί και του χρόνου να απολαύσετε τα όμορφα έθιμά μας με γέλια και πολύ δημιουργία! Φιλάκια Πασχαλινά με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ωραία η ιδέα με τα καλαθάκια!!!!! γιατί δε φορέσατε γαντάκια,ε? :) και γίναν τα δαχτυλάκια κόκκινα? :) και του χρόνου να μαστε καλά! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μας αρέσουν τα γάντια Έυη
      Λατρέυω τα δαχτυλάκια μας κόκκινα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχολιό σου.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  15. Απλά, ήθελα να σου πω πόσο μου άρεσε η σημερινή σου ανάρτηση, αλλά δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο εκεί...
    (Μην ανησυχείς, δεν έχει πρόβλημα το blog σου, ο blogger κάνει νερά σε εμένα από το πρωί σήμερα...)
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για το σχολιό σας.
      Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να μη σου κάνει άλλα νερά.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή