Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Για τα σημερινά μας γενέθλιά ...

Γεια σας ...
Οι ζεστές μέρες του Σεπτεμβρίου συνεχίζονται
όπως και οι βόλτες στην θάλασσα.


Σήμερα το πιο γλυκό κοριτσάκι του κόσμου
η κορούλα μου η Μαρκέλλα 
έχει τα γενεθλιά της 
και εγώ θέλω να της ευχηθώ να τα εκατοστήσει
και να είμαι πάντα ευτυχισμένη.

Εγώ της έφτιαξα κάτι για την αρχή της σχολικής χρονιάς
αλλά και τα σημερινά της γενέθλια.







Τσιμπιδάκια, Στέκα και κοκαλάκι
με ξυλομπογιές.


Πως σας φαίνονται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...



27 σχόλια:

  1. πολυχρονη!!να την χαιρεσαι!!!καλη σχολικη χρονια!!
    !καλο φθινοπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο τέλεια ιδέα οι ξυλομπογιές!!!!! Τέλεια δωράκια!!!
    Να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας! Να είναι γερό κι ευτυχισμένο κ' εσείς πλάι της να την καμαρώνετε!
    Φιλιά πολλά! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαίρεσαι Μαρία Έλενα! Γερή και τυχερή να είναι πάντα!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα εκατοστήσει το κοριτσάκι σου! Πάντα καλότυχη και ευτυχισμένη!
    Είμαι σίγουρη ότι ξετρελάθηκε με τα δωράκια σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλα ,μαμα και κορη να ειστε παντα χαρουμενες και ευτυχισμενες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Να την χαίρεσαι και πάντα να της φτιάχνεις τόσο όμορφα δωράκια! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να την χαίρεσαι την κορούλα σου!
    να είναι γερή και να έχει καλή πρόοδο

    πολύ μου άρεσε η ιδέα να στολίσεις τα κοκαλάκια με μολυβάκια- πολύ πρωτότυπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι την κορούλα σου και καλή σχολική χρονιά... Πανέξυπνα τα δωράκια σου και πολύ συμβολικά.... Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρονια σας πολλα! :)
    καλημερα και καλη εβδομαδα
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί όμορφες ιδέες τα κοκαλάκια!!
    Να την χαίρεσαι κορίτσι μου! Πάντα γερή και χαμογελαστή να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη αρχη στα παιδάκια!
    Πολυ πρωτότυπα Μαρια Ελενα!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη
      Καλή εβδομάδα και σε σένα
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  12. εστω και λιγο αργα δέξου απο μενα τα χρονια πολλλα της Μαρκέλας σου να την χαιρεσαι να είναι γερεί και δυνατη... να την καμαρωνεις πολύ ομορφα και τα δωρακια σου σε εκεινη... να τα εκατοστησει...φίλη μου ...να περνας καλα οτι και να κανεις .. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύχρονη η κόρη σου Μαρία Έλενα! Και τα δωράκια σου ότι πρέπει για το ξεκίνημα του σχολείου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή