Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Δωράκι για την Μαρκέλλα ...

Γεια σας ...
Εγώ και η θάλασσα γινόμαστε ένα κάθε μέρα.


Τον Ιούλιο που είχε τη γιορτούλα της η Μαρκέλλα μου
η Αλεξία από το ιστολόγιο οικογένεια: μια γωνιά του Παραδείσου
θέλησε να μου στείλει κάτι για το κορίτσι μου.
Οι μέρες πέρασαν έφυγα για διακοπές 
γύρισα από τις διακοπές και το είχα ξεχάσει.
 Εχθές ήρθε ένας φάκελος από την Αλεξία
και όταν κατάλαβα για ποια ήταν δε τον άνοιξα.
Τον άνοιξε η Μαρκέλλα και χάρηκε πάρα πολύ
με τα σαλιγκαράκια που της έστειλε η φίλη της μαμάς. 
Αλεξία μου από την Μαρκέλλα και μένα
ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας σκέφτηκες.



Σας ευχριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

26 σχόλια:

  1. χιχιχι! Πλάκα έχουν τα σαλιγκαράκια!
    Μπράβο στην κοπέλα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο δωράκι ... να το χαίρεσαι έστω και ετεροχρονισμένα το κορίτσι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ευρηματικό Μαρία! Μπράβο!!! Θα το δοκιμάσω κι εγώ το σχεδιάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο δωράκι και τι τρυφερή σκέψη! Με γεια στο κοριτσάκι σου και να το χαίρεσαι Μαρία Έλενα!
    Πολλά φιλιά, καλημέρα... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτότυπα σαλιγκαρακια! Να χαίρεσαι το κορίτσι σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ω, πολύ χαίρομαι που το λάβατε!!!
    (και φοβόμουν πως είχε χαθεί... απίστευτο, 2 μήνες και περισσότερο καθυστέρησαν)

    και πολύ χαίρομαι που άρεσαν στην Μαρκέλλα!

    το μπλόγκινγκ μας ενώνει και δημιουργεί τέτοιες όμορφες σχέσεις!

    Μαρία Έλενα, αν θέλεις, έχω ανοιχτή πρόσκληση για βραβείο Liebster στο μπλογκ μου. Δεν ξέρω αν έχεις λάβει άλλο πρόσφατα. Θα χαιρόμουν αν ήθελες να έρθεις να το παραλάβεις,.

    φιλιά πολλά!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ και πάλι Αλεξία που σκέφτηκες το κοριτσάκι μου.
      Της άρεσαν πάρα πολύ.
      Έχω λάβει αυτό το βραβείο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο! Ν ατο χαίρεται!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι χαριτωμένα που είναι !Να χαίρεστε την μικρή να ε'ιναι γερή και καλότυχη Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η σχέση σου με τη θάλασσα είναι μαγική όσο καιρό σε γνωρίζω Μαρία Ελενα !!! Τα σαλιγγαράκια της Μαρκέλλας σου πολύ όμορφα!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νικόλ
      Η θάλασσα για μένα είναι έρωτας.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  10. Όμορφο δωράκι! Μπράβο για την κίνηση!
    Να είσαι καλά Μαρία Έλενα!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είναι υπέροχο να σε σκέφτεται με τόσο όμορφο τρόπο μία μαμά-blogger.. Πολύ ωραία τα σαλιγκαράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο γλυκά τα σαλιγκαράκια! Πως να μην ενθουσιαστεί η Μαρκέλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή