Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Τα γενεθλιά μας ήρθανε ...

Καλημέρα σας ...
Μια όμορφη μέρα ξημέρωσε με τον Αγγελό μου να έχει σήμερα τα γενεθλιά του
και εγώ την βόλτα στην θάλασσα να την κάνω μαζί του.





Σαν χθες ήταν που τον πήρα πρώτη φορά στην αγκαλιά μου
και αυτά τα γλυκά ματάκια του τα ερωτεύτηκα.
Είναι ο άντρας που τίποτα δε μπορώ να του αντισταθώ.
το αγόρι που με κάνει ότι θέλει
και ότι και να μου κάνει μόλις μου χαμογελάσει τα ξεχνάω όλα.

Αυτά τα γλυκά του ματάκι με έχουν ξετρελάνει
και θέλω συνέχεια να τον έχω αγκαλιά και να τον φιλάω.

Σήμερα θα κάνουμε και το πάρτυ των γενεθλίων του
μέσα από αντίξοες συνθήκες
μια που έχουμε μια διαροή στο μπάνιο
που ότι και να καναμε δε μπορέσαν να την φτιάξουμε
πριν από την σημερινή μέρα.

Θα καλέσουμε κόσμο θα περάσουμε καλά 
και θα ξεχάσουμε ότι μας πονάει.

Θα μοιραστώ μαζί σας μια φωτο από τις προετοιμασίες
για τα γενέθλια του Αγγελού μου.




Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

11 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι !
    Γερός και ευτυχισμένος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά για το αγοράκι σου!
    πάντα να το καμαρώνεις καθώς μεγαλώνει!

    με την αγάπη μου,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα εκατοστίσει ο μικρός σου Άγγελος. Χαρούμενος και πάντα ευτυχισμενος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το χαίρεσαι το Αγγελάκι σου!
    Να περάσετε όμορφα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τον χαίρεσαι, να είναι πάντα γερός και καλότυχος!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια του πολλά Μαρία Έλενα! :)))
    Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στον Άγγελο! Να έχει πάντα υγεία και μπόλικη ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή