Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Ένα δωράκι απ' την Γιάννα ...

Γεια σας...
Δεν έχω πολλή διάθεση για τίποτα αλλά
τη βόλτα στην θάλασσα την έκανα.


Οι μέρες για την Μυστική ανταλλαγή στολιδιού σε λίγες μέρες λήγει
και εγώ θα ήθελα όσους θα πάρουν μέρος να μου στείλουν με μήνυμα
στο marelene13@gmail.com την διεύθυνση τους
για να μπορέσουν να λάβουν μέρος μέχρι τις 10 του μήνα.


Λίγες μέρες πριν έλαβα από την Γιάννα
από το ιστολόγιο Syros 2J's
κάτι πολύ όμορφα πραγματάκια.





Θέλω να την ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά για το δωράκι της.


Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

5 σχόλια:

  1. Κορίτσι μου, για τίποτα να μη με ευχαριστείς! Χαίρομαι με τη χαρά σας!
    Ελπίζω να βρεις σύντομα τη διάθεσή σου... Και οι βολτίτσες στη θάλασσα σιγουρα θα σε βοηθήσουν!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γεμάτα χρυσόσκονη, κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θέλω να λέω ευχαριστώ σε όσους μου δίνουν χαρά με κάτι που μου στέλνουν.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. ναι!!!! είναι πολύ σούπερ!!! κ τέτοια λεπτομέρεια!!! να τα χαρείς! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο χαριτωμένα, Μαρία Έλενα! Ελπίζουμε να σου φτιάξουν τη διάθεση...
    Μπράβο στη Γιάννα για τις όμορφες δημιουργίες της, να τις χαρείς!
    Φιλάκια πολλά, καλές γιορτές φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω για το σχολιά σου
      Καλές γιορτές και σε σένα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή