Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Για δύο γλυκά παιδάκια ...

Γεια σας ...
Ο Άυγουστος, ο μήνας των γενεθλίων
 και της γιορτής μου είναι εδώ
και εγώ είμαι ευτυχισμένη
που ακόμα μπορώ και κάνω ταξίδια
σε μέρη μαγικά.





Σε λίγες μέρες γιορτάζει ένα κοριτσάκι που αγαπάω πολύ
και σκέφτηκα να της φτιαξω κάτι 
για να της πω χρόνια πολλά.




Κέντησα έναν σελιδοδείκτη


Αγόρασα ένα σημειωματάριο με το μικρό μου πόνυ
και ένα μολύβι




Και μαζί με τον σελιδοδείκτη τα έβαλα 
σε ένα λευκό πουγκί.

Το ίδιο σκέφτηκα να κάνω και για τον αδερφούλη της.



Κέντησα έναν σελιδοδείκτη




Αγόρασα ένα σημειωματάριο με τα χελωνονιτζάκια
και ένα μολύβι 




Και μαζί με τον σελιδοδείκτη τα έβαλα 
σε ένα λευκό πουγκί.

Πως σας φαίνονται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. Υπέροχοι σελιδοδείκτες, Μαρία Έλενά μου. Δεν ξέρω ποιον να πρωτοθαυμάσω! Είμαι βέβαιη ότι θα ενθουσιαστούν οι παραλήπτες των δώρων σου. Φιλάκια, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα Μαρία Έλενα! Ότι πρέπει για να υποδεχτούν με χαρά το νέο σχολικό έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξετρελάθηκα με τα δωράκια σου! Και οι σελιδοδείκτες πολύ γλυκούληδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή