Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Σκουλαρίκια και μενταγιον ...

Γεια σας ...
Ο Ιούνιος συνεχίζεται με όμορφες στιγμές στην θάλασσα.



Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια θα σας παρουσιάσω σήμερα και 


ένα μενταγιόν.


Όποιος θέλει μπορεί να ψηφίσει τις φωτος από τον διαγωνισμό φωτογραφίας
ψηφίζοντας εδώ.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας.

Φιλάκια ...





9 σχόλια:

  1. Όμορφες δημιουργιές Μαρία μου. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες δημιουργίες ,καλοκαιρινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...