Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Σκουλαρίκια ...

Γεια σας...
Η Μαρκέλλα έφυγε για κατασκήνωση και η μανούλα απόκτησε ιλίγγους
και ένα κολάρο που πρέπει να φοράω.
Ευτυχώς την θάλασσα δε μου την έκοψαν.


 Σε 4 μέρες είναι η γιορτή της Μαρκέλλας μου και αποφάσισα να την γιορτάσω
με ένα giveaway σε όλες τις σελίδες μου.
Αφήνοντας ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση
κάποιος στις 23 του μήνα μετά από κλήρωση θα κερδίσει ένα δωράκι από μένα.
Η φωτογραφία του giveaway ακολουθεί:



 Η Μαρκέλλα έφτιαξε ένα ζευγάρι με #pyssla beads και εγώ τους έβαλα 
φουντίτσες από τα χεράκια μου και τα κάναμε δώρο σε δύο δασκάλες της.



Πως σας φαίνονται;

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας.

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. περαστικά σου
    να χαίρεσαι τα παιδιά σου
    όμορφα τα σκουλαρίκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ομορφα τα σκουλαρικια Μαρια Ελενα μου να χαρεις την Μαρκελα σου και τις βολτες σου στη θάλασσα.. να περνας ομορφα..φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΜΑΡΚΕΛΛΑ.ΩΡΑΙΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή