Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Το δώρο για την νίκη ...

Γεια σας ...
Ο Οκτώβριος συνεχίζεται με όμορφες μέρες 
και βόλτες στην θάλασσα.


Στις αρχές του καλοκαιριού είχα κάνει έναν διαγωνισμό φωτογραφίας
με θέμα το καλοκαίρι.
Πολλές όμορφες φωτογραφίες διαγωνίστηκαν 
αλλά κέρδισε η Φωτογραφία του Giannis Pit
που είναι η ακόλουθη με τίτλο 
"Κύμα στο Σύθαμπο"

Στον νικητή στις αρχές του Οκτώβρη έστειλα την ακόλουθη πετσέτα





Ελπίζω να του αρέσει και να του ευχηθώ για ακόμα μια φορά 
Συγχαρητήρια για την τόσο όμορφη φωτογραφία του.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας.

Φιλάκια ...

11 σχόλια:

  1. Ω ναι....! μου άρεσε πάρα πολύ Μαρία μου !! το χειροποίητο είναι πάντα τρυφερό και αυτό μετράει. Σε ευχαριστώ πολύ και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία Ελενα!!Πολύ όμορφη η φωτογραφία του Γιάννη αλλά για την υπέροχη πετσέτα σου τι να πω;;;
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την είδα και στο μπλογκ του Γιάννη τη πετσετούλα σου Μαρία μου και πολύ μου άρεσε! Γεια στα χεράκια σου! Πράγματι, η φωτογραφία του Γιάννη είναι μοναδική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς ευχαριστούμε! κυρίως που μας ανέχεσαι. Τα δημιουργήματά σου είναι μοναδικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτική η φωτογραφια του Γιάννη και η πετσέτα σου σκέτη γλυκά! Καλο Σ/Κ!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο το δώρο σου στο Γιάννη Μαρία Έλενα. Μου άρεσε ιδιαίτερα γιατί το βρήκα καλόγουστο και πολύ προσεγμένο. Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να δημιουργείς τις ομορφιές σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή