Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Με τριανταφυλλάκια ...

Γεια σας.
Ο Απρίλιος συνεχίζεται με αρκετό κρύο
και συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Μια που ο καιρός ακόμα δε έχει ζεστάνει
έφτιαξα κολιέ από μαλλί.





Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια ...

3 σχόλια:

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...