Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Ήρθε και ο Μάης ...

Γεια  σας.
Ήρθε και ο Μάης ο τελευταίος μήνας της άνοιξης.
Άνοιξη δε είδαμε κλεισμένοι στο σπίτι λόγω κορωνοιού
αλλά ακόμα μπορώ να ονειρεύομαι την θάλασσα που λατρεύω.


Φέτος το Πάσχα ήτν τόσο διαφορετικό.
Αρχικά τις ημέρες της Μεγάλης εβδομάδας δε πήγαμε εκκλησία.
Μόνο την Μεγάλη Παρασκευή προσκύνησα τον Επιτάφιο.




Φτιάξαμε κουλουράκια δύο φορές.



















Βάψαμε αυγά δύο φορές




















































Και γενικά κάναμε ότι μπορούσαμε για να περάσουμε όμορφα στο σπίτι.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια...

4 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα Μαρία μου. Με όλες μου τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαρία Ελενα

    Χριστός Ανέστη

    καλό μήνα

    Εύχομαι να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα τριών μηνών από το blog μου και το blogging γενικά , επέστρεψα στο blog μου και στην αγαπημένη μου / μας blogογειτονιά και χαίρομαι πολλά για τούτο . Επέστρεψα και ενεργά ( και με νέα ανάρτηση ) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή