Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Σελιδοδείκτες άκρως καλοκαιρινοί ...

Γεια σας...
Οι ζέστες συνεχίζονται μαζί 
και με τις βόλτες μου στην θάλασσα.





Για το άνοιγμα το σχολείων έφτιαξα σελιδοδείκτες 
για να μου θυμίζουν το καλοκαίρι.




Πως σας φαίνονται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

2 σχόλια:

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...