Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Μια στέκα Minnie ...

Γεια σας...
Οι ζεστές μέρες συνεχίζονται 
μαζί με τις βόλτες στην θάλασσα.




Σήμερα το πιο γλυκό κοριτσάκι 
έχει τα γενεθλιά του.
Η Μαρκέλλα μου κλείνει τα 10
και της έφτιαξα την παρακάτω στέκα:

 
Πως σας φαίνεται;

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...