Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Κεράσματα για τα κάλαντα των Χριστουγέννων ...

Γεια σας ...
Παραμονή Χριστουγέννων σήμερα
και συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα αφού ακούσω τα κάλαντα. 


Για τα παιδιά που θα μου πουν τα κάλαντα έφτιαξα 
τ' ακόλουθα 13 αστεράκια με δέντρο.
















Τα έβαλα σε ένα πουγγάκι πράσινο
με ένα σκολατάκι σε σχήμα Άη Βασίλη.



Τα 13 πουγγάκια τα έβαλα σε ένα καλάθι
και περιμένω τα παιδιά να τους τα δώσω.



Πως σας φαίνονται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας.

Φιλάκια ...

13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα Μάρια μου! Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ τρυφερή η σκέψη και η κίνησή σου!
    Καλά Χριστούγεννα, κορίτσι μου!
    Να περάσετε όμορφα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα δώρα με όμορφες ευχές. Καλά Χριστούγεννα Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΑ & ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πολύ όμορφη και πρωτότυπη η ιδέα σου και οι δημιουργίες σου Μαρία Έλενα! Και του χρόνου με υγεία.
    Καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα να είσαι καλά και του χρόνου να φτιάξεις κεράσματα . Σε ευχαριστώ πολύ για το γουρακι που μου έστειλες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρωτάς!!! Υπέροχα και πρωτότυπα είναι !!! Καλές γιορτές να περάσετε !! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή