Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Για το μπαζαρ του σχολείου ...

Γεια σας ...
Ο Δεκέμβριος μαζί με τα κρύα συνεχίζεται με όμορφες βόλτες στην θάλασσα.



Στις 8 και 9 Δεκέμβρη το σχολείο του Άγγελου κάνει μπαζαρ 
και εγώ έφτιαξα τ' ακόλουθα:








Ημερολόγια κουτάλες.






Κορνίζες διακοσμημένες με χριστουγεννιάτικα θέματα.





Βάζα διακοσμημένα με κερί.







 Χριστουγεννιάτικα δεντράκια από κουκουνάρια.


Όποιος θέλει να πάρει μέρος στην μυστική ανταλλαγή χειροποίητου στολιδιού
πληροφορίες εδώ.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας.

Φιλάκια ...

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία και του χρόνου να είσαι καλά! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρια Ελενα!
    Όλες οι δημιουργιες σου ειναι αξιοθαύμαστες!
    Μπραβο για την προσφορά σου!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα πράγματα φτιάχνουν τα χέρια σου Μαρία ! ειλικρινά δεν ξέρεις τι να ξεχωρίσεις. Και μπράβο στο κουράγιο σου και την διάθεσή σου.
    Αλήθεια, πες μου, η πρώτη φωτογραφία σου εδώ, με τη θάλασσα, σε ποιο μέρος είναι βρε κορίτσι μου γιατί μου άρεσε πάρα πολύ.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΑ.ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΓΙΟΣ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΠΑΖΑΑΡ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί ωραία!
    Ελπίζω να είχε επιτυχία το μπαζάρ!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.
      Είχε πολύ επιτυχία το μπαζαρ
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή