Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Δαχτυλίδια από ένα όνειρο ...






Λατρεύω τα δαχτυλίδια γι' αυτά αυτά τα αφιερώνω σε μένα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...