Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Αγαπημένο πολύ ...


Ένα βραχιόλι που λατρεύω ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...