Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Πλεγμένα με πέτρες ...





Πλεγμένα με πέτρες

1 σχόλιο:

  1. Πω πω είναι τέλεια!!! Αν θέλεις κάποια στιγμή μπορώ να κάνω μια ανάρτηση αφιερωμένη στις υπέροχες δημιουργίες σου... Στείλε μου εμαιλ αν σε ενδιαφερει!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...