Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Ετικέτες Rabbids

Γεια σας ...
Η ζέστη συνεχίζεται
και οι βόλτες στην θάλασσα.


Ο Άγγελος λατρεύει τα κουνελάκια Rabbids
και έτσι σκέφτηκα να του φτιάξω ετικέτες.





Πως σας φαίνονται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

To "Αλλά" που έπαψε να πονά ...

Γεια σας. Ο Ιούνιος εφτασε και εγω δεν μπορω να κρατηθω μακρια από την θάλασσα. Σκέφτηκα να γράψω ένα διήγημα και σας το παραθέτ...